Práca pre obchodníkov

Práca na dosah:

Vyhľadávanie pracovných ponúk

Ponuky práce z oblasti  Podpora predaja

23.08.  
COMPLEX SERVICE TO CORPORATE CLIENTS IN BANKING SECTOR WITH FRENCH LANGUAGE TOP
Have you worked in a banking environment and you are now looking for new opportunities and challenges? If you can speak English and French fluently and have an overall understanding of banking product...
Grafton Recruitment Slovakia
Bratislava
100% 100%

20.08.  
IT Risk Specialist TOP
Usilujete sa o profesionálnu sebarealizáciu a zároveň chcete prispieť ku zmenám v jednej z najvýznamnejších medzinárodných spoločností? Vašou úlohou bude: Dohlaď nad dodržiavaním Risk Policy v rámci...
Grafton Recruitment Slovakia
Bratislava
100% 100%

19.08.  
KAS Agent TOP
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.Prečo je pre Vás táto pozícia vhodn...
AuJob
Bratislava
100% 100%

19.08.  
Quality Assurance Representative  
We are looking for a candidate who likes to work with excel and numbers.POPIS POZÍCIE: Your main responsibilities and duties will be: - gathering feedback about incorrectly issued forms- report and an...
MANPOWER SLOVENSKO
Bratislava
100% 100%

29.07.  
Technical support for German speaking players (gaming industry)  
Are you fan of video games? Do you know what DLC, FPS or MMORPG means? What about having an access to the newest games and being among first ones to test them? Do you have an excellent German (especia...
Synergie Slovakia
Bratislava
100% 100%



Z popisov pozícií vyberáme...

Pracovník zákazníckeho servisu

Pracovník zákazníckeho servisu ako styčný kontakt spoločnosti so zákazníkom zodpovedá za poskytnutie dôsledného, profesionálneho a úplného zákazníckeho servisu - primeranej podpory a pomoci. Zákazníkmi sú buď spotrebitelia alebo firmy. Pracujú v širokom spektre organizácií - obchodných firmách, finančných inštitúciách, poskytovateľov služieb. Podľa toho sa líši ich zameranie a dominantné činnosti. Pracovník zákazníckeho servisu je zameraný na poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, rieši reklamácie, a rôzne informačné požiadavky. Zo zákazníkom komunikuje telefonicky, emailom, klasickou poštou alebo aj osobne. Zákaznícky servis vo všeobecnejšom ponímaní zahŕňa viacero pozícií, z ktorých najfrekventovanejšie sú - pracovník zákazníckeho servisu, operátor call centra, konzultant technickej podpory, pracovník helpdesku. Ich spoločnou črtou je, že komunikujú so zákazníkmi na základe žiadosti zákazníkov, nie sú zameraní na predaj. Pracujú v kancelárii, call centre alebo v maloobchonej prevádzke. Zobraziť celý profil...

Predstavujeme vám


    Ako hľadať prácu?

    • Ako správne postupovať
    • Vyhľadávanie pomocou kľúčových slov
    • História vyhľadávania