Vyhľadávanie pracovných ponúk

Ponuky práce pre obchodníkov



Ľutujeme, na základe zvolených kritérií
nebola nájdená žiadna pracovná ponuka.



Z popisov pozícií vyberáme...

Pracovník zákazníckeho servisu

Pracovník zákazníckeho servisu ako styčný kontakt spoločnosti so zákazníkom zodpovedá za poskytnutie dôsledného, profesionálneho a úplného zákazníckeho servisu - primeranej podpory a pomoci. Zákazníkmi sú buď spotrebitelia alebo firmy. Pracujú v širokom spektre organizácií - obchodných firmách, finančných inštitúciách, poskytovateľov služieb. Podľa toho sa líši ich zameranie a dominantné činnosti. Pracovník zákazníckeho servisu je zameraný na poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, rieši reklamácie, a rôzne informačné požiadavky. Zo zákazníkom komunikuje telefonicky, emailom, klasickou poštou alebo aj osobne. Zákaznícky servis vo všeobecnejšom ponímaní zahŕňa viacero pozícií, z ktorých najfrekventovanejšie sú - pracovník zákazníckeho servisu, operátor call centra, konzultant technickej podpory, pracovník helpdesku. Ich spoločnou črtou je, že komunikujú so zákazníkmi na základe žiadosti zákazníkov, nie sú zameraní na predaj. Pracujú v kancelárii, call centre alebo v maloobchonej prevádzke. Zobraziť celý profil...

Predstavujeme vám


    Ako hľadať prácu?

    • Ako správne postupovať
    • Vyhľadávanie pomocou kľúčových slov
    • História vyhľadávania