Vyhľadávanie pracovných ponúk
Ponuky práce z oblasti Agenti a poradcovia
Ľutujeme, na základe zvolených kritérií nebola nájdená žiadna pracovná ponuka. |
||
Z popisov pozícií vyberáme...
Telemarketingový pracovník
Telemarketingový pracovník komunikuje so zákazníkmi výlučne pomocou telekomunikačných prostriedkov, predovšetkým však telefonicky. V prípade pasívneho telemarketingu spracováva prichádzajúce telefónne hovory – rieši poskytovanie informácií o výrobkoch či službách, prijímanie objednávok, technickú podporu. V prípade aktívneho telemarketingu aktívne telefonuje, podľa predom vytvoreného zoznamu, potencionálnym zákazníkom resp. prieskumnej vzorke respondentov. Jeho úlohou je získať odpovede a vyplniť dotazníkový formulár v rámci prieskumu trhu alebo sledovania spokojnosti zákazníkov alebo činnosti konkurencie, propagovanie produktov/služieb, pozývanie overovanie a potvrdzovanie účasti na eventoch, dojednávanie schôdzok pre obchodných zástupcov, predaj produktov a služieb (telesales), prípadne iné. Telemarketingových pracovníkov zamestnávajú call centrá, alebo sú súčasťou oddelenia zákazníckeho servislu či obchodného oddelenia. Pri nábore musia prejsť náročným testom, ktorý je zameraný na komunikačné schopnosti, zvlášť dôležitá je telefonická komunikácia, príjemný hlas, schopnosť znášať stres, asertivitu. Zobraziť celý profil...
Telemarketingový pracovník komunikuje so zákazníkmi výlučne pomocou telekomunikačných prostriedkov, predovšetkým však telefonicky. V prípade pasívneho telemarketingu spracováva prichádzajúce telefónne hovory – rieši poskytovanie informácií o výrobkoch či službách, prijímanie objednávok, technickú podporu. V prípade aktívneho telemarketingu aktívne telefonuje, podľa predom vytvoreného zoznamu, potencionálnym zákazníkom resp. prieskumnej vzorke respondentov. Jeho úlohou je získať odpovede a vyplniť dotazníkový formulár v rámci prieskumu trhu alebo sledovania spokojnosti zákazníkov alebo činnosti konkurencie, propagovanie produktov/služieb, pozývanie overovanie a potvrdzovanie účasti na eventoch, dojednávanie schôdzok pre obchodných zástupcov, predaj produktov a služieb (telesales), prípadne iné. Telemarketingových pracovníkov zamestnávajú call centrá, alebo sú súčasťou oddelenia zákazníckeho servislu či obchodného oddelenia. Pri nábore musia prejsť náročným testom, ktorý je zameraný na komunikačné schopnosti, zvlášť dôležitá je telefonická komunikácia, príjemný hlas, schopnosť znášať stres, asertivitu. Zobraziť celý profil...