Práca pre obchodníkov

Práca na dosah:

Kniha obchodníkov

Promotér
Získavanie nových potencionálnych zákazníkov nepriamo, napríklad prezentovaním produktov predajcom v obchodoch alebo priamo predvádzaním zákazníkom na rôznych frekventovaných miestach.

Popis práce
 
Produktový promotér sa zúčastňuje na širokom spektre marketingovćh aktivít za účelom propagácie produktov a služieb medzi zákazníkmi, vytvárania povedomia a pozitívnej väzby na produkty resp. značku. Napríklad prezentujú produkty predavačom v maloobchodných predajniach a snažia sa im vysvetliť a presvedčiť ako predávať produkty firmy. Obchodný promotér je zameraný na predvádzanie tovaru/produktov zákazníkom za účelom vyvolania záujmu o ich kúpu. Oba typy promotérov sú najčastejšie najímaní firmami z oblasti spotrebného tovaru, kozmetického alebo potravinového priemyslu.

Náplň práce
 
Typické činnosti
  • denné promotion: podpora predaja výrobkov v sietiach maloobchodných predajní, v obchodných domoch, hypermarketoch
  • večerné promotion: podpora výrobkov v reštauráciách, hoteloch, akciách
  • prezentácia a predvádzanie na výstavách, veľtrhoch, konferenciách, festivaloch
  • predvádzanie produktov, napríklad domácich spotrebičov, produktov osobnej hygieny starostlivosti, kozmetických produktov, potravinových produktov
  • aktivna komunikácia so spotrebiteľom, informovanie zákazníkov o produktoch
  • zabezpečovanie ankiet, súťaží, vzplňovanie dotazníkov
  • zisťovanie spokojnosti zákazníkov
Ďalšie činnosti
  • účasť na školení o predvádzaných/prezentovaných produktoch
  • umiestňovánie reklamných materiálov - plagátov, letákov, stojanov
  • pomoc pri promo akciach podľa pokynov

Čo sa vyžaduje
 
Vyžadované znalosti
  • znalosť prezentovaných a predvádzaných produktov
Vyžadované skúsenosti
  • dobré komunikačné schopnosti
  • trpezlivosť pri odpovedaní na rovnaké otázky

Osobnostné požiadavky
  • samostatnosť
  • kreativita
  • príjemné vystupovanie
  • príjemný vzhľad
  • aktivita
  • asertivita
  • pristup k práci s entuziazmom
  • zainteresovanosť na zvýšení predaja

Požadované vzdelanie
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • vysokoškolské II. stupňa
  • študent strednej školy
  • študent vysokej školy

Ďalšie informácie
 
Alternatívne názvy pozície
  • Produktový promotér
Pracovné pozície s podobnou náplňou práce
  • neuvedené

Navigátor
Pokladník  Dokladač tovaru  Promotér  Asistent predaja  Predavač  Predajca  Vedúci úseku predajne  Vedúci predajne, prevádzky  Vedúci obchodného domu / hypermarketu 

Naspäť     Na úvod     Vytlačiť     Preposlať známemu


ISSN 1337-0367