Kniha obchodníkov

Podpora predaja

Podpora predaja významovo v sebe obsahuje dve rôzne aktivity. Prvou je priama podpora predaja v zmysle aktivít stimulujúcich zákazníkov k nákupu, označovaná aj ako sales promotion. Druhým významom je zabezpečenie základných podporných funkcií nevyhnutných pre chod obchodných a predajných procesov. V tomto zmysle, podporu predaja zabezpečujú pracovníci zákazníckeho servisu, odelenia služieb zákazníkom, call centrá, administratívny pracovníci, technickí konzultanti a ďalší .

Administratívna podpora zahrňuje kancelárske činnosti pre obchodníkov, telemarketing nastavuje stretnutia so zákazníkmi, zákaznícky servis spracováva objednávky, reklamácie a popredajnú podporu zákazníkom, technická podpora poskytuje poradenstvo v prípade zložitejśích služieb, riešení či produktov. Helpdesk technik je špecialistom na technickú podporu produktov a služieb z oblasti IKT.


Navigátor


ISSN 1337-0367